Terms / Conditions

KYSYMYKSET/PALAUTE

Kaikki kysymykset/palautteet liittyen tuotteisiin, postitukseen, nettikauppaan, yms. voit lähettää osoitteeseen info@busstop.fi

 

BUSSTOP ONLINE SHOP TOIMITUSEHDOT

Voimassa 20.12.2014 alkaen

Myymme tuotteita täysi-ikäisille Suomeen,  EU-alueelle ja valikoituihin maihin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% . Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Toimitus ja tilausehdot:
Kaikki tilaukset toimitetaan Suomen Postin välityksellä. Toimituskulut kaikille tilauksille Suomessa on 5€, mutta yli 150€ tilaukset toimitetaan ilman postikuluja. Euroopan alueella toimituskulut ovat 15€. Muihin maihin Euroopan ulkopuolella toimituskulut ovat 25€ / tilaus. Euroopan ulkopuolisissa tilauksissa, asiakas vastaa tullimaksuista, veroista ja kaikista tullauksesta koituvista kuluista (katso kotimaasi tullauskäytännöistä, tullimaksut ja verot vaihtelevat maakohtaisesti!

Nouto Busstopista Kauppakatu 19:sta on myös mahdollista, jolloin toimituskulut ovat 0€.

Tilaukset käsitellään kaupallamme Busstopissa, Raumalla. Olemme avoinna maanantaista lauantaihin poislukien juhlapyhät. Käsittelyaika on enimmillään 3 arkipäivää, riippuen maksujen käsittelyajasta  ja varastotilanteesta. Postitamme tuotteita kaikkina arkipäivinä.

Alustava tilausvahvistus lähetetään heti tilauksen tehtyä asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Heti käsittelyn jälkeen kun paketti on toimitusvalmiina lähetämme lopullisen tilausvahvistuksen sähköpostiin. Pyrimme toimittamaan tilausvahvistetut tuotteet 3 arkipäivän aikana Suomessa. Pidämme oikeuden toimitusajan muutokseen meistä johtumattomista syistä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Vastaamme mielellämme kaikkiin tilausta, toimitusta tai tuotteisiin liittyviin  kysymyksiin sähköpostilla: info@busstop.fi tai puhelimitse +35844 364 0920

Maksutavat:
Kaikki tarjoamamme maksutavat ovat luotettavia ja turvallisia käyttää. Busstop hyväksyy maksutavoiksi yleisimmät Luottokortit: Visa, MasterCard/EuroCard, American Express sekä suomalaiset Internetpankki palvelut: Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken, Nordea.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Busstop toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
 lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen
Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on
myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy, y-tunnus: 2122839-7
 Innova 2
 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
. Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT:

HUOM!! Ennen palautusta ja kaikissa vaihtoon, palautukseen tai hyvitykseen liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin sähköpostitse info@busstop.fi.  

Alennustuotteilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta

Normaalihintaisilla tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, tuotteet on palautettava alkuperäisissä pakkauksissaan, ehjinä ja käyttämättöminä sekä myyntikuntoisina. Alusvaatteita, uimapukuja sekä muita hygieniatuotteita ei voi palauttaa, vaikka ne olisivat käyttämättömiä. Emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja, emmekä palautuksesta aiheutuneita kuluja asiakkaalle.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

• pankkitilinumerosi

• sekä/tai kopio Busstopin tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Busstop
Kauppakatu 19
26100 Rauma

Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuksesta veloitamme 5€ palautusmaksun sekä asiakas maksaa itse paluu postituksen.

14 päivää toimituksen vastaanottamisen jälkeen tulleita vaihtoja ja palautuksia emme hyväksy. Jos asiakas kuitenkin palauttaa tuotteen yli 14 päivää paketin noutamisen jälkeen lähetämme tuotteet takaisin postiennakolla (18 € ), jonka asiakas maksaa noutaessaan paketin postista.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@busstop.fi Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin ja Busstoppiin.

Muuta:
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Busstop käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

 


 

Questions/Feedback

All the questions concerning products, shipping, webshop, etc. can be sent to info@busstop.fi

Busstop Online shop Terms & Conditions

Valid from 20.12.2014

We (as Busstop) sells products only to over 18 year of age in Finland, EU and selected countries. The value added tax,VAT 24% is included in product prices. We keep the right to make changes on prices and postal costs. Ordered products are not subject to the changes.

Shipping & Order Fulfillment
All orders will be shipped via Finnish Post. Shipping fee for all orders is 5.00€ in Finland, but all orders over 150€ are shipped without shipping fee in Finland. Shipping fee to all other countries inside Europe is 15,00 €.

To other countries outside Europe 25€/order. Orders outside EU,  Customer is responsible of all customs declarations, local taxes and duties and all costs associated of customs) (please check the customs procedure of your own country,  duties, customs and local taxes are different country to country!).

Also pick up from the shop Busstop, Kauppakatu 19 is possible, in that case the Shipping fee is 0€.

All orders are processed at our shop Busstop, Kauppakatu 19,  in Rauma, Finland within three business days, subject to payment clearance and stock availability. We operate Monday to Saturday with exception for Finnish Public Holidays. We ship during all working days.

A confirmation will be sent by email when your order is placed. Once your package is shipped we will send you a second email with a final confirmation and expected delivery date. We try to deliver confirmed orders during 3 business days within Finland. Delivery times to other countries are confirmed on time of delivery.

You are welcome to contact us at any time, for a shipping status update, or with any other questions about your order: info@busstop.fi.

Payment Processing
All the methods of payment available are secure and safe to use. Busstop accepts Visa, MasterCard/EuroCard and American Express credit cards or internet banking service by Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken, Nordea.

The transactions will be processed by Suomen Verkkomaksut Oy.

Paying with Visa, Visa electron or by MasterCard
Suomen Verkkomaksut Oy acts as the seller between Busstop and the client. Busstop is responsible for marketing and distributing the product. Any possible reclamations are the responsibility of Suomen Verkkomaksut Oy. Suomen Verkkomaksut Oy is also the recipient of the payments.
Suomen Verkkomaksut Oy, Business ID: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 Jyväskylä
Phone: +358 – (0)207 – 181830

Paying by netbanking
Payments over the internet banking is processed by Suomen Verkkomaksut OY (2122839-7) in co-operation with Finnish banks and credit companies. Suomen Verkkomaksut Oy buys the transaction and proceeds it to the seller. From buyer point-of-view the service works just like traditional payment over the internet.

Refund and Return Policy
Please email info@busstop.fi for a return or refund request. Refunds and exchanges are accepted on publications within 14 days of receipt, and for items that have not been worn, altered or damaged in any way. Underwear, swimwear or other hygienic products are not refundable even if unused. We don´t return the original delivery costs and don´t refund return cost to customer.

Include to the return the following information:

-your name, address and phone number

-bank account number

-and/or copy of the order confirmation

Return address:

Busstop
Kauppakatu 19
26100 Rauma

When return is accepted, money is refunded on your bank account after your return is received and handled. We charge 5 € for returning and customer pays all the shipping cost

We do not accept returns after 14 days of receiving the delivery.

N.B! All sale items are Non-Returnable & Non-. Exchangeable.

Collection and Use of Personal Information
Busstop uses and handles all personal information confidentially.